Curs lectiu
2019/20

Aquí trobarās informaciķ sobre el Cicle Formatiu de Grau Mitjā de Tčcnic en Sistemes Microinformātics i xarxes.

Empreses colˇlaboradores

En acabar els estudis, els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjā de Tčcnic en Sistemes Microinformātics i Xarxes seran titulats competents per ocupar un lloc de feina en una empresa del sector d'informātica i comunicacions. Per aquest motiu és important que hagin tingut un primer contacte amb el mķn laboral i en un escenari real.
Grācies a les empreses colˇlaboradores amb el Cicle Formatiu és possible dur a terme la fase prāctica, tant important, pel futur laboral de l'alumne.

A continuaciķ es presenten les diferents empreses que acullen alumnes en fase prāctica de forma regular (per ordre alfabčtic).

CIUTADELLA

FERRERIES